2013年12月19日 星期四

A birthday flower bouquet


今個星期二雖然下著雨,仍沒有減退我到花墟的心情,買到靚靚牡丹更是心滿意足。這個寒冷天氣買牡丹最耐放,到今天還未滿開,應該可以放上7-8 天:)

昨晚參加了親戚的驚喜生日派對,下午便在家做了一個bouquet 送給她!由於是birthday purpose,  所以心目中一早已選了PINK 紛紅tone。我配襯了暗紅的wrapping paper, 非常喜慶之餘,而又不失elegant and cozy.   我的親戚應該都很鍾意,自己也算頗滿意,但我的wrapping technique 有待改進,下次再加油吧,哈哈:)

p.s. 花材:歐洲牡丹,肯雅癲馬玫瑰,紛珍珠,足球,木白合和森葉









5 則留言:

  1. d花瓣有圖案架??好特別呢~~ 親戚收到實好開心啦~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    2. 是呀,我覺得癲馬玫瑰好靚!應該是的 :)

      刪除
  2. 回覆
    1. 哈哈,你都識整啦,謝謝讚賞!!!

      刪除